wtorek, 26 marca 2013

"Tudorowie w literaturze" czyli historyczne wyzwanie czytelnicze


Ponieważ z zawodu jestem historykiem szalejącym za przeszłością, kulturą i literaturą Anglii byłam w niebo wzięta gdy tylko znalazłam blog dotyczący jednej z najbardziej znanych dynastii europejskich panujących na wyspach.  Już po kilku chwilach spędzonych na czytaniu recenzji okazał się on niezwykle ciekawym źródłem informacji zarówno o samych Tudorach jak i tworzonym przez współczesnych autorów wizerunku brytyjskich monarchów. Z pewnością często będę tam wracać i pisać kolejne recenzje, a i Wam serdecznie polecam niniejszego bloga!


2 komentarze:

  1. Ja nie jestem historykiem, ale za historią też szaleję do tego stopnia, że nie tylko czytam o niej, ale też piszę na blogu. A to wyzwanie o Tudorach jest kapitalne. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że Ci się spodobało! Już sobie wyobrażam najbliższe wyprawy do księgarń i bibliotek... oj, będzie się działo ;) Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń