wtorek, 19 marca 2013

Ale po co?


Już od dawna chodził za mną pomysł założenia bloga, który umożliwiłby mi podzielenie się moją opinią na temat książek bez względu na to gdzie jestem i czym aktualnie się zajmuję. Sporo podróżuję więc wszelkiego rodzaju kluby literackie odpadają. Mam nadzieję, że przyłączycie się do mnie, może od czasu do czasu opowiecie jak Wy odebraliście powieści, o których będę pisać. Chciałabym, abyście zaglądali tu chętnie i często, a póki co życzę Wam miłego dnia i udanej lektury! ;)


photo credit: » Zitona « via photopincc



2 komentarze:

  1. Życzę dużo wytrwałości w prowadzeniu bloga i oczywiście samych dobrych książek do recenzowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, szczególnie za życzenie wytrwałości, bo jednak życie lenia łatwym nie jest ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń